> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Gooooood

Kommentarer (0)

2010-10-13 @ 18:42:31

Hej hej !

Här sitter jag i vardagsrummet med min lilla Isolde som går runt och leker med sina leksaker den lilla sötnosen !
Idag så mår jag bättre som tur är =) Jag har lyckats få i mig lite mat och har inte spytt en ända ggn ! Jippy ! haha
Imorgon så ska jag jobba och så ska Isoldes farmor hämta henne klockan 15:00 från dagiset .. kul med lite hjälp när man inte mår så bra ! =) Sedan om jag mår bra så ska vi gå till Richards kusin som precis har fått en liten prinsessa som heter Ellen .. längtar tills jag får träffa henne =) Alltid lika kul att träffa nya söta bebisar .
Då kommer Isolde få träffa sin nya syssling för första gången och så kommer hon träffa Linus som är Ellens store bror .
Juste jag kollade på Sverige mot holland igår och OJ vad dåligt Sverige spelade fast Holland är iförsig ett jävligt grymt olag men man borde skaffa fram lite bättre backar tycker jag och så får dem kämpa ända ut också jag tyckte att dem gav upp så lätt igår. Men Zlatan spelade jävligt bra tyckte jag han var överallt =)

Dagens bilder:







Direkt när jag har blivit frisk igen så ska jag börja äta en massa .. jag har tappat jätte mycket vikt nu när jag har varit sjuk .. och det gillar jag verkligen inte =( Mina jeans hänger på mig nu =(
Aya jag lär välla få köpa lite näringsdryckor för att gå upp lite fast det gör jag när jag har slutat med mina mediciner och känner mig hundra procent bra igen vill inte överanstränga magen nu när den är som den är.

Aya mina kära vänner nu ska jag ta och ge Isolde sin kvällsmat och sedan så ska jag läsa hennes favorit bok och sedan så ska hon sova. Hon ska upp tidigt imorgon och behöver sina 10 timmars sömn =)

Ha en underbar kväll alla !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback