> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Isolde min underbara bebis ! <3

Kommentarer (0)

2010-10-26 @ 20:26:16

Hej hej mina sötnosar !

Hur står det till med er idag då ? Här är det göttans är helt slut bara så jag ska ta och sova direkt efter detta inlägget :P Min prinsessa somnade precis. Idag så har hon varit på dagis medans jag jobbade och när vi väl kom hem så fick hon lite mat och sedan så fick hon ta ett bad osv. Efter det så ville hon att jag skulle läsa för henne haha den lilla sötnosen =) Så det blev en liten saga och sedan så sjöng vi och så lekte vi med så klart =) Igår så jobbade jag i 11 och en halv timma så det är nog inte så konstigt att jag är helt slut idag ..
Juste idag så kom Isoldes overall också som jag hade beställt till henne med en mössa av samma märke =)
Detta året så blev det av märket Didriksson som är 100% vattentät .. passar bra till Isolde som ibland känner för att sätta sig ner i någon vattenpöl :P

Dagens bilder:


Min ängel ! <3

Lilla sötnosen posar i sin overall haha =)

Provar sin overall och mössa haha sedan så ville hon ej ta av sig den :P

Tok majan tog på sig sin mössa bakochfram !


Imorgon så är det onsdag och det betyder att det är lönedag för lilla mig =) Hihi ! Richards lön kommer alltid först vid den 25:e medans jag får min lön den 27:e varje månad .. är jätte nyfiken på vad jag fick .. men men får ta och vänta och se helt enkelt!
Igår så passade mina föräldrar lilla Isolde. Jag jobbade dubbel pass.. så jag jobbade i köket och sedan i Hemtjänsten och slutade inte förens 21:30.. när man väl har börjat jobba så blir man jobbnarkoman nästan känns det som ! Denna veckan så är jag bara ledig på Lördag.. hmm.
På Torsdag så ska vi ta och besöka Isoldes nya syssling och ta med en liten present som vi har köpt till henne =) Då är det jag, Isolde och min svärmor som ska dit och hälsa på. Åh ser fram emot det verkligen ! Älskar små bebisar och det kommer bli kul att se hur Isolde reagerar på att träffa en liten nyfödd bebis =)

Aja mina kära vänner nu ska jag ta och dricka en kopp té och sedan så är det läggdags för mig och aa jag vet hur tidigt det är men det är mina nya rutiner höhö..

Ha det underbart !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback