> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Lördag = Sabado

Kommentarer (0)

2010-10-02 @ 20:41:18

Hej hej !

Min uppdatering har blivit lite sämre.. det ber jag om ursäkt för .. men jag har så mycket att göra att jag har inte tid att blogga så som jag gjorde innan =) Jag har varit sjuk IGEN ! Usch .. igår så kräktes jag 4ggr och mådde allmänt illa =( Men idag är det mycket bättre iaf och vi får hoppas på en ännu bättre dag imorgon =)

Idag så bjöd vi mina och Richards föräldrar på middag =) Vi skulle fira Richards 24-årsdag =)
Jag lagade lite fläskfile som jag hade fyllt med mozarella och marinerat några timmar innan våra gäster kom =) Till detta fanns ris, sallad och Bea-sås . Jag hade beställt en tryffeltårta till Richard också men den skulle Ricks föräldrar hämta men dem åkte dit försent så affären hade redan stängt =/ Aya får hämta den imorgon så får vi fira lite mer imorgon också med tårta då =) Isolde somnade precis min lilla prinsessa ! Hon var hur trött som helst ..hon sov inte middag idag nämligen !

Det har varit en jätte mysig dag och jätte trevligt också ! Så kul för min älskling <3

Dagens bilder:


Gosbebisen !



Jack Daniel´s .. Rickys favorit =)

Mössa

Bad brallor till kryssningen =)



Pengar till vår resa =)



Jag tog bilderna så jag blev ej med på någon =( haha


Imorgon så är vi bjudna till mina föräldrar på middag så det ser jag fram emot =) Alltid lika trevligt att umgås med sina nära och kära ! Eller vad säger ni ?

Aya nu ska jag ta fram lite mys och så ska vi mysa här i vardagsrummet med en bra film som Richard har fixat =)

Ha en underbar lördagskväll ! Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback