> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Sjukling

Kommentarer (0)

2010-10-12 @ 20:15:02

Hej hej mina gullepluttar ! haha

Idag så började min dag med att jag mådde skit och kräktes en massa på morgonen hade en kräkattack och lilla Isolde gick in till toan och undrade vad som var med hennes mamma ? Jag gick för att lämna Isolde på dagis och sedan så gick jag till vårdcentralen och så fick jag en tid vid 13-tiden så det var bra =) Jag kände mig alldeles svag så mina underbara föräldrar körde mig ner till vårdcentralen och så fick jag veta att jag har magkatarr och så fick jag medeciner för det. Jag trodde att jag skulle genast må bättre av tabletterna men jag kunde inte ens behålla den i magen ... kräkte upp den och all vätska som jag hade lyckats få i mig. Typiskt mig att jag ska få sånna här grejer..
Jag har iaf lyckats dricka lite proviva och äta en kaffemugg med köttsoppa i som min älskling gav mig ! =)
Han tog ledigt från jobbet eftersom jag kände att jag skulle kunna svimma medans jag passade Isolde och det vill man ju inte utsätta sitt barn för. Så han har i princip varit en liten ängel och har hjälpt mig jätte mycket med Isolde och så har han tagit hand om mig ! <3 Älskar dig min älskling ! =)

Vår prinsessa ligger och sover som ett litet stock och jag mår otroligt dåligt fortfarande. Hatar när jag inte kan äta normalt och behålla maten i magen .. känns nästan exakt som när jag var gravid fast värre =( haha tycker synd om mig själv idag !

Imorgon så är jag ledig som tur är men det blir jobb dags igen på Torsdag och Fredag och så måste jag verkligen kunna slappna av och inte stressa och äta kokt mat så att magen blir bra igen .


Jag hoppas iaf att det blir bättre snart för det är ej kul att må sähär =( man känner sig helt kraftlös när man bara kräks och inte kan äta .. snacka om att mitt huvve känns som om den väger 3ton =(

Aja ska ta och försöka sova med min toma mage =(

Ha det underbart !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback