> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Söndag ! =)

Kommentarer (0)

2010-10-24 @ 16:42:54

Hej hej !

Här ligger lilla jag på soffan med en massa kuddar och min älskade duntäcke ! =) Har inte mått så bra .. har haft ont i magen och mått illa.. det är inte kul alltså att må så här men men det går väll över snart hoppas jag. Min lilla prinsessa "läser" haha och Ricky spelar xbox. Idag lagade Richard middag och det blev kyckling wook med ris och det var jätte gott.. och sedan åkte vi till Ica och handlade lite mat. Vi bestämde oss för att Isolde skulle gå hela vägen eftersom hon total vägrar att sätta sig i sin vagn =/

Dagens bilder:

En glad flicka =)

Inne i Ica haha

Mammas allt ! <3

Haha lilla Isoldes nya "pose"

<3


Jag ska ta och bada lilla Isolde nu snart hade jag tänkt mig och sedan så ska jag oxå ta ett bad.. har så himla ont i mitt huvud :( Som tur är så börjar jag klockan 10 imorgon =) Älskar att ha mys med Isolde på morgonen och det hinner man ju inte riktigt när man börjar 7 för man vill ju inte väcka henne alldeles för tidigt.
Åhh juste Isolde har börjat peka på sig själv och så säger hon Bäbiiis !! haha så sött ! =)

Aya ska ta och göra lite nytta här hemma :P

Ha en underbar söndag !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback