> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Söndagsmys

Kommentarer (0)

2010-10-17 @ 18:09:17

Hej hej !

Idag så fick jag lite sovmorgon och gick upp 9 .. skönt ! Jag har städat och tvättat en hel del och så har jag tagit det lugnt resten av dagen =) Isolde var ute på en promenad med sin pappa och så var dem och handlade lite mat . Idag så blev det en liten söndagsmiddag .. jag lagade kycklingfilé med sötsur sås på och så la jag in den i ugnen och till det så hade vi hemma gjord potatisgratäng .. det blev faktist jätte gott !
Vi fick besök från DK också (Richards kompis) och han tyckte att Isolde hade blivit jätte stor och att hon var hur god som helst =)
Just nu så tar Isolde en massa med bilder haha .. hon brukar ta kameran och sätta på den och så går hon runt och tar bilder på golvet och taket osv :P

Dagens bilder:









Imorgon så är det jobbdags igen och för min del så ska jag jobba hela veckan. Jag börjar kl 7 imorgon så då ska jag lämna min lilla tös 6:45 och sedan så ska Ricky hämta henne för han slutar innan mig =) Lång dag för min del imorgon .. jag slutar 16:30 =/ Buhu !
Aja nu ska jag ta och ta fram lite mys.. det blir vindruvor och cola för min del har slutat att äta godis och choklad sen jag fick magkatarr . Duktig jag är va ? =)

Ha en underbar söndagskväll !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback