> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Sjuk eller frisk ?

Kommentarer (0)

2010-10-10 @ 15:13:00

Hej hej mina sötnosar ! haha

Skriver denna tråkiga inlägget så att folk ska sluta klaga på att jag har slutat blogga :P Nämen jag orkar inte blogga så som innan .. nu har jag börjat jobba väldigt mycket och den lediga tiden som jag har så är jag ju med min lilla Prinsessa och min älskling så klart =) Men jag tycker ju att det är lika roligt att blogga för det.
Här om dagen kom Richards present som vi hade beställt till han när han fyllde år =) Han önskade sig ett par trådlösa hörlurar till tvn/datan och så en dvdfilm och en bok =)
Känns det inte som om dagarna bara "FLYGER" förbi ? Det är inte alls långt kvar tills vi ska resa och tills det blir jul igen ?! Ibland så önskade man att dagarna borde lite längre så att man hann med lite till ;)

Richard har varit helt underbar mot mig denna helgen =) Igår så lagade han middag och gick ut med Isolde på en lång promenad . Idag så åkte han in till stan med Isolde och köpte med sig sushi till mig :D Hur snällt är inte det ?
Var jätte sugen på sushi också så jag bara slukade i mig det ;)

Jag känner att jag har smittat lilla Isolde med min dumma förkylning som jag fick . Så idag köpte pappa Ricky även lite hostmedicin till lilla bebisen ! <3

Dagens bilder:


Microfon till lilla sötnosen =)

En bild som jag hittade från Göteborgs kulturkalaset då Isolde var där och dansade loss haha =)

En bild på lilla prinsessan inne i biblioteket när hon var på rymmen med sin farmor


Jag har mått jätte illa på den senaste tiden också och känt mig hängig och sjuk . Det blir bra och så kommer det tillbax igen .. gravid kanske ? Nämen helt seriöst har kräkts jättte mycket och känner mig helt förstörd och är MEGA trött hela tiden ! Så jag hade tänkt att ringa på Tisdag och beställa en läkartid för jag jobbar imorgon och slutar 15:00.. det är ju inte normalt att gå runt och spy bara sådär ?!

Nu blev jag till och med äcklad av att jag åt sushi.. uääk !
Juste Richard har börjat snusa nu också .. uääääääääk med stora bokstäver .. både cigg och snus gäller det för honom nu förtiden ... bläää !

Nä nu ska jag ta och lägga mig på soffan och vila lite innan Isolde vaknar igen =)

Kramar på er !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback