> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Lördis

Kommentarer (0)

2010-10-16 @ 19:16:08

Hej hej gott folk !

Idag så vaknade jag vid 8-tiden då min lilla solstråle vaknade =) Vi började dagen med att kolla på Bumbi Björnarna och sedan så åt vi frukost och så tog vi ett bad tillsammans jag och min lilla Isolde <3 Vi hade en massa med badleksaker och gick inte upp förens vi var jätte skrynkliga om fötterna :P
Efter det så åkte vi in till stan med min mamma och min lillebror =) Jag hittade en söt liten kitty outfite till Isolde och så köpte jag lite strumpor till henne .. dem försvinner ju hela tiden ?!

Vi bestämde oss också för att ta en fika inne i stan och jag åt kycklingpaj med en massa sallad till .. gott !

Dagens bilder:

















När vi satt på bussen på väg hem från stan så skulle Isolde säga hej till alla som satt i närheten haha . Har nog aldrig träffat en sån liten flicka som är så himla social .. hon vill verkligen prata med alla och få allas uppmärksamhet =) Min lilla stjärna som gör mamma så stolt ! <3

Saker som Isolde har lärt sig sen hon började på dagis  :

- Äta själv
- Tvätta händerna
- Hon vet vad hej och hejdå betyder
- Ta på sig skorna
- Hon förstår språkets betydelse mycket mera nu (Förr så kunde hon säga ord men hon visste inte dess betydelse.)



Aja mina kära vänner nu ska jag ta och göra något vettigt !

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback