> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Min ängel Isolde

Kommentarer (0)

2010-10-20 @ 20:28:54

Hej hej !

Gud vilket väder det har varit . Men idag var det iaf lite solsken som man fick syn på iaf =)
Idag så hade jag en underbar morgon tillsammans med min flicka. Jag började 10 idag så Isolde vaknade 7:30 och så la jag henne hos mig och så låg vi och mös en massa .. det var så härligt !! Sedan så låg vi och lyssnade på musik och kollade på tecknat =)
Hur som helst så har jag bara jobbat och jobbat och igår så kände jag för att äta ute .. så jag ringde Ricky och så kom han och möte mig efter mitt jobb och så åkte vi in till stan och tog en fika =) Jag åt sushi och Isolde med haha hon tycker ju om sushi min lilla sötis !


Bilder:

Innan vi skulle till dagis

Söl maja

Sushi .. Mums !

Vi köpte hem lite deg och kakformer till prinsessan =)



Busfia<3




Imorgon så

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback