> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Torsdag

Kommentarer (0)

2010-10-21 @ 18:13:56

Hej hej !

Hur står det till med er ? Här är det toppen !
Såg ni att det snöade förut ? Usch .. säger jag bara :P Men det ser fruktansvärt vackert ut med snö när den har lagt sig fint på marken och träden osv .. eller vad tycker ni`?
På Isoldes utveckling samtal så gick det jätte bra .. vi fick höra en massa positivt och att vår lilla stjärna är en liten popis på dagiset =) Dem visade lite film snuttar där Isolde busar osv .. tycker att det är jätte bra att dem tar så mycket bilder och filmar osv för då känner man sig lite mer delaktig och så är det ju underbart att se sitt barn hur hon reagerar osv med andra barn och allt tokigt som hon vill hitta på =) Känner mig som en riktig stolt mamma just nu ! =) Efter samtalet så gick vi och åt pizza och pizzabagarna blev förvånade över hur mkt Isolde "pratar" haha .. det första hon sa när vi kom in HEJ HEJ !!
Snacka om att folk bara smälter när hon är som hon är =)<3

Dagens bilder:

Vår prinsessa i pizzerian haha =)

Jag och min stjärna





Äter lite och läser haha




Aya nu får jag ta och vika en tvätt som precis blev klar .

Ha det underbart !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback