> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Fredagkväll

Kommentarer (0)

2010-10-22 @ 19:47:30

Hej hej !

Allt bra med er eller ? Här är det sådär.. har börjat må illa igen och magen värker =( Hur som helst .. idag när jag hämtade Isolde på dagis så promenerade vi hem och det tog 1timma och 10min hahahaha..
Och när vi var nära vårt hem så fick Isolde syn på en vattenpöl där hon ställde sig på den och började hoppa och när hon var klar med det så satte hon sig rakt ner på vattenpölen.. man kan ju inte göra något annat än att bara skratta ? =)

Dagens bilder:


Min lilla busfrö <3

Hmm.. jag blev visst blöt =/




Idag kom ett paket till Isolde också =) En jätte söt handuk och en bok som jag hade beställt till henne . (Pedagogiska böcker speciellt för hennes ålder)
Juste Isoldes fröken berättade idag att Isolde hade pekat på sig själv och sakt BEBIS . Hon är allt en liten sötnos min flicka =) <3 Hon ringde sin mormor idag på hennes mobil och sa HEJ HEJ och sedan sa hon PATTY och TACK TACK =) (Patty= Patricia min mamma)

Aja mina kära vänner nu ska jag ta och ta bort mitt smink och ta det lugnt här !

Ha det underbart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback