> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Det luktar avundsjuka

Kommentarer (0)

2010-09-06 @ 21:10:18

Hej hej ! =)

Tja hur är det med er ? Allt är bra med mig iaf =) Har varit på en kvällspromenad med min underbara dotter och så passade vi på att leka lite vid parken . Jag köpte hem en kebab rulle så att Ricky kan ta med sig det imorgon som lunch och som vanligt så fick Isolde en MEGA stor klubba av han som jobbar där. Vart vi än går så får hon saker från folk från affärerna.. ganska gulligt tycker jag =) Som mamma så blir man oerhört glad när folk tycker att ens barn är söt/vacker.
Isolde har börjat vika till folk också och så säger hon HALLÅ!! haha det är klart att dem smälter då ju ?!
Hur som helst så har jag fixat allt för imorgon som hon behöver till Dagis och tagit fram hennes kläder som hon ska ha på sig så slipper man stressa på morgonen :P Imorgon så kommer jag lämna Isolde 6:45 på dagiset eftersom jag börjar 7:00.. kul att mitt jobb ligger brevid Isoldes dagis för då kan man speja lite på rasterna hahahaha man måste vara säker på att ens prinsessa har det bra på dagiset ju ! Jag har städat här hemma som en dåre också och vikt två tvättkorgar... Kommer sova som ett stock inatt iaf =) No lazy days here !

Imorgon så ska vi träffa ordförandet i våran förening och skriva på lite mer papper angående vår bostadsrätt . Känns så kul att ha något som är VÅRT och att det är tack vare att både JAG och Richard har jobbat hårt för att få det som vi ville ha =)
Dagens bilder:
Dagens rätt som jag hade lagat innan min älskling kom hem från sitt jobb.. och det blev kyckling med ris och babymorötter =)
Väntar på maten inne i Sybilla
Min älskade bebis ! <3
Puss <3
Hej hej :)
Aja nu ska jag ta och lägga Isolde och sedan så är det dags att nanna kudde för mig .
Sov gott allihopa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback