> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Happy happy happy happy

Kommentarer (0)

2010-09-13 @ 21:30:17

Hej hej !


Här sitter lilla jag helt själv =/ Snyft! haha skojar. Nä men Isolde somnade precis så jag la henne i sitt rum och Richard slutar 00:00 idag =( Eller aa han kommer sluta så hela dena veckan men sen nästa vecka är det normala arbetstider som tur är =)
Idag har jag jobbat från 10-16:30 i kärra hus. Jag åt skinkpaj med en massa sallad till .. jätte gott var det verkligen! Jag har fått goda nyheter idag och det är att jag har fått jobb här i kärra inom hemtjänsten. Jag ska börja redan på Onsdag och gå brevid någon och sedan jobbar jag på torsdag .. mer pengar :D haha nä men jag hade bara tre dagar att jobba denna veckan annars och det sitter inte fel med lite mer tider eftersom vi ska resa snart . Det plingade på dörren precis också och det var ordföranden i vår förening som kom med en blomma och önskade oss välkomna till föreningen haha =) Gulligt ! Lite sent bara :P Hatar att öppna dörren när Richard ej är hemma så här sent ... är mörk rädd nämligen haha . Är så himla trött att jag ska lägga mig efter denna inlägget.

Dagens bilder :





Haha söt va ? Haha .. Richard tog dessa bilder innan jag gick och lämnade henne på dagis idag haha så söt !

Jag känner mig jätte glad att jag får mer och mer jobb. Känns helt underbart verkligen !


Nu måste jag verkligen gå och lägga mig känner jag haha sov gott alla och tack till mamma och pappa för hjälpen idag ni är bäst ! <3

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback