> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Jag har världens underbaraste flicka <3

Kommentarer (0)

2010-09-27 @ 21:00:44

Tja tja !

Här sitter lilla jag helt ensam =( Isolde somnade precis och Richard jobbar kväll .. buuu ! Jag ska faktist också ta och sova snart.. måste upp 5:40 hela denna veckan så jag känner att jag måste sova ut speciellt nu när jag har varit så sjuk =( Idag har jag jobbat hela dagen från 7-16:30 så jag är faktist ganska så slut nu .

Efter jobbet så handlade jag lite mat i Ica och sedan så gick jag och hämtade min prinsessa <3 Alla barnen var ute och lekte... så när jag kom fram till henne så gick hon runt där med 4 flickor och busade .. så söt ! =)
När vi väl kom hem så läste vi lite sagor och sjöng och målade =) Sedan låg vi här på soffan och kollade på Simpson och gosade med varandra .. älskar att gosa med min lilla bebis! Det är nog det bästa som finns i hela världen förutom hennes goa skratt ! Att man kan älska någon så mycket !
Juste under loppisen så sålde jag två saker .. en babysitter och en amningskudde så dem pengarna la vi i Isoldes sparbössa =)

Dagens bilder:

Haha skön bild på min lilla älskling =)



Isoldes nya aktivitetsleksak .. Som hon leker med HELA tiden ! =) 


Imorgon så slutar jag tidigare än idag som tur är =) Och på Onsdag är det min Richards födelsedag <3 Fast vi ska inte fira honom förens på Lördag då =) Kommer bli skoj !

Aja mina kära vänner nu ska jag ta och Nanna kudde ! Sov gott !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback