> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Leka och Busa

Kommentarer (0)

2010-09-12 @ 20:41:29

Hej hej mina kära läsare !

Här sitter lilla jag och äter en kantarell macka som jag fick av min älskling precis =) Hihi tack ! Han håller på och kokar två kronärtskockar också som hans mamma kom förbi med idag =) Snällt va ?
Hon hade med sig en present till Isolde också .. det var massa med fiskar som man badar med =)
Och jag själv fick en jätte fin blomma som hon hade planterat och fixat till alldeles själv .. åååh tack snälla du !

Idag så har vi varit på lek och bus landet . Isolde lekte jätte mycket vi var där i 4timmar och sedan så såg jag en vän som var där med sin killes lilla kusin och sin kompis som hade en liten pojke som hette adam .. jätte söt ! =)
Isolde gick fram till honom och ville sno hans napp haha men då fick jag komma in och angripa!

Dagens bilder :























Tyvärr blev det inte världens bästa bilder och det är på grund av att jag glömde ta med mig kameran så jag fick ta bilder med min Iphone. Imorgon börjar jag klockan 10:00 :D Hehe väldigt skönt ! Så jag ska lämna av Isolde på dagis strax innan 10 och så ska hon bli hämtad av min mamma klockan 14:40 för min mamma är så snäll och ska ta med lilla Isolde till BVC .. jag slutar 16:30 och Richard börjar jobba 15:00 så det var jätte snällt av dig mamma .. tack ! =) Det är en vanlig hälsokontroll som hon ska till .

Det har varit en väldigt trevlig dag och jag hoppas att ni också har haft det ^^

Ha en underbar kväll nu ska jag natta min bebis !

Kram !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback