> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Lördag

Kommentarer (0)

2010-09-25 @ 23:26:24

Hej hej !

Har inte skrivit blogg på några dagar på grund av att jag har varit sjuk och mått skit ! haha men nu mår jag bra igen =)
Idag så var vi inne i stan.. jag , Richard och Isolde och shoppade lite =) Jag har varit duktigt och betalat alla räkningar också och lagt undan pengar till våran resa som jag längtar så mycket till ! Vi åt på Lydias restaurang där vi åt taco buffe .. jätte gott ! Efter maten så gick vi till leksaks affären och så valde Isolde två leksaker =) Haha hon är så söt va !

Dagens bilder:


Min lilla prinsessa <3

Denna bollen ville hon ha =)



Och denna rosa ponnyn ville hon också ha =)


Igår så kom min snälla svärmor med detta till mig när jag låg som sjukast =(
Det var jätte snällt ... tack så mycket! =) Det uppskattades till max!


Och Isolde har lärt sig att klättra upp på matstolen ..


Så liten och så busig !

Imorogn ska vi vara med på en loppmarknad och sälja Isoldes saker som hon inte behöver längre =) Hoppas att någon köper något ! Fick ju sålt nästan alla hennes kläder på öppnaförskolan så det är bra... Hennes sparbössa växer mer och mer =) "loppmarknaden" kommer att äga rum i öppna förskolan.

Isolde somnade sent idag 22:30 så hon kommer antagligen att ge oss lite sovmorgon.. måste upp 9 iaf men det är inte så värst tidigt ändå..
Ska titta på någon bra film nu som Ricky har fixat och äta vårt godis som vi köpte idag =) Mums !

Aja god natt !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback