> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Miercoles 15

Kommentarer (0)

2010-09-15 @ 22:04:33

Hej hej mina sötsaker !

Här sitter lilla jag helt utmattad men jag kommer ha en FET lön iaf =) Haha. Min prinsessa blev passad idag på kvällen av min mor och så blev hon upphämtad av henne också från dagis. Tack mamma och pappa för att ni gör så att jag kan jobba och få in min fot någonstans utan er hade jag varit arbetslös !! Och tack för att ni är så underbara morförälder! Ni är helt enkelt mega gryma !! Fast det vet ni nog redan =)

Pappa köpte till min flicka idag blöjor, pyjamas, jeans m.m. Gulliga ni är <3

Dagens bilder:


Mammas ängel <3


Haha ser ni hur hon flörtar ? Stänger ena ögat så dära sött! haha

Min fika efterjobbet! Behövs verkligen TÉ när det är så här jävla skit väder ute !


Hur som helst så har jag jobbat kväll idag så jag kom hem för en stund sen bara =/Skit kul att jobba inom hemtjänsten tycker jag (fast det var ju bara min första dag) . Jag ser detta jätte positivt och är så glad över hur mycket jobb jag får =) Hihi men det är klart vem skulle inte vilja anställa mig lixom ? Hallå ? haha skojar.
Nä jag är jätte tacksam över hur underbara mina föräldrar är och hur bra allt flyter på nu. Livet är härlig!
Jag var ju lite små ledsen för jag hade ju börjat med min träning igen och nu så har jag bara en massa jobb på mitt schema plus när jag ej jobbar så vill jag ju vara med min prinsessa . Så tid för träning kommer det ej finnas så mycket men nu när jag tänker efter så är det skitsamma .. vi rör ju oss med cykel inom hemtjänsten här i kärra och jag kan redan säga att jag har träningsvärk hahaha så nu är Millan glad igen =) ;)

Näää nu får jag gå och lägga mig ska upp och jobba klockan 8:00 och innan dess så måste jag fixa mig och Isolde och lämna Isolde på dagis ... jag vet jag är en SUPER MAMMA :D Så här ser mina dagar ut varje dag i stort sätt.
(Jobba, passa min lilla troll, ta hand om hemmet ) Ingen lat jävel här nej ! :P
Ha det bra alla och Sov så gott för det kommer jag göra ! Kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback