> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Positiv

Kommentarer (0)

2010-09-14 @ 21:28:49

Hej hej !

Hur står det till ? Jag är helt slut !! Jag har jobbat och städat hela hemmet + lagat mat och så har jag gosat och lekt en massa med min lilla prinsessa ! Hon är så himla duktig hon förstår så himla mycket nu. Känner mig så stolt över min lilla troll ! <3 Hon brukar prata med sin pappa och mormor i telefon och idag sa hon till Richard :
- ALLÅ?! ALLÅ?! ALLÅ??!
Hahaha med en jätte gullig röst också haha. Jag har tvättat en massa också men jag ska vika det imorgon min rygg är helt slut . Imorgon så är det min första dag som jag jobbar inom hemtjänsten =) Känns lite små spännande måste jag säga . Min lilla prinsessa somnade precis också så jag hade tänkt att göra mig en macka och gå och lägga mig nu faktist är helt slut verkligen haha har inga krafter kvar så ni får ursäkta mig ifall mina inlägg är tråkiga men så är det :P

Dagens bilder:









Ser ni hur koncentrerad min lilla docka är ? =)

Ska iväg och fixa det som ska fixas tills imorgon och sen ska jag nanna kudde !!

God natt och sov gott!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback