> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Regndag =(

Kommentarer (0)

2010-09-20 @ 15:16:31

Hallå hallå !

Idag har jag jobbat på lillekärskolan =) Och idag har Isoldes dagis kalas också som vi ska gå på kl 16:30 där det kommer finnas musik och dans för alla småttingarna. Kommer bli kul att gå dit spec när Richard ska med han slutade 15:00 idag så han är på väg hem nu =) Imorgon så ska jag jobba på hemtjänsten och på fredag i lillekärrskolan .. först så hade jag inga tider alls denna veckan typ och så strömmar det in nu i slutet .. bra !
Jag har hunnit städa här hemma och lagt in en tvätt haha har blivit en liten städ freak på det senaste .. men Isolde stökar ner så himla mycket att man måste städa hela tiden typ.

Juste jag beställde ett par skor igår och en jätte söt klänning =)

En söt liten klänning till kryssningen =)




Och dessa converse i skinn så att man slipper bli blöt om fötterna om det börjar regna :P

Aja mina kära vänner nu ska jag ta ut en kött bit som vi ska laga ikväll =) Älskar att äta sena middagar med lite levande ljus när det regnar ute.

Ha en underbar dag och glöm inte paraplyn ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback