> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Söndag

Kommentarer (0)

2010-09-19 @ 15:11:29

Hej hej !

Nu är jag precis klar med städningen och Isolde är i 4 h gården med sina far föräldrar =) Känns skönt att lägga sig ner och vila lite innan man ska iväg . Jag är inne i min andra tvätt och gud vad skönt det är när allt är nytvättat..

Bilder som Marie  skickade till mig precis =)


Bosse och Isolde matar hästen =)

Kollar på dem små grisarna


Hon verkar ha det skoj min lilla flicka =) Hon ska vara med sin farmor och farfar tills klockan 18 ungefär och jag hade pakat ner allt innan och så skickade jag med lite mellan mål osv. Det blev lite ändrade planer jag blev så trött efter städningen att jag orkar inte gå på bio så vi ska ut och äta istället på kärra krogen som ligger här i närheten . Kanske inte stans bästa mat men det är mysigt att äta ute tycker jag =)
Vi får ta bion i veckan tycker jag !

Juste beställde denna fina västen också .. eller jag tyckte att den var fin iaf =)


Vad tyckte ni helt okej eller ? :P

Aya ska ta och slappa bakom tvn nu .

Ha det bra !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback