> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Sov morgon uppskattas enormt ! <3

Kommentarer (0)

2010-09-18 @ 10:57:22

Tja tja mina små grisar !

Hur står det till ? Här är det toppen som vanligt . Jag och Isolde sitter på soffan med en stor duntäcke helt nyvakna =) Min flicka är ju så snäll så jag fick en sovmorgon idag och det behövde jag kände jag. Har ju jobbat hela veckan och gått upp tidigt så det är skönt att ha åtminstonde en sovmorgon i veckan =)

Jag har beställt hem ett par regnstövlar också som jag själv tyckte var väldigt snygga för att vara regnstövlar. Behöver det när det regnar ute och när jag jobbar inom hemtjänsten och måste cykla runt till allas hem . Det är ju inte så kul att bi dygnblött i fötterna =(

Aya här är dem iaf =) fina va ? :


Nu när jag har börjat jobba mera så hade jag tänkt att ta körkortet i början av nästa året kanske ? Skulle vara hur skönt som helst att ha körkortet nu när jag har börjat jobba inom hemtjänsten och bara ta jobb bilen istället för en cykel . Köra kan jag ju men jag skulle nog vilja ta en intensivkurs för att kunna få lite lektioner plus att man får hjälp med att plugga osv. Jag är ju inte direkt en människa som förlitar mig på andra och lever på Richards pengar eller så för vi skulle ju klara oss ekonomisk med Richards lön men jag vill vara independent !(Eller aa jag har ju alltid varit det iförsig)  haha och Richard sa till mig FYFAN vad pinsamt om du tar körkortet då kommer jag ju sitta brevid dig när du kör. Hmm det kanske du borde ha tänkt på innan och tagit ditt körkort spec när det är din mamma som betalar den ?! Jag hade tagit den för tusen år sen om jag var du spec när man har en liten Prinsessa. Men men det är du som kommer skämmas inte jag =) Så nu ska jag börja spara pengar till mitt körkort =) Duktig jag är va ? Många bollar i luften .. Me likes ! haha

Idag är det min fina och underbara Chiles nationaldag .. Ska ta och bränna ner lite chilensk musik och få pappa och börja gråta efter chile hihi =)  Mamma lagar alltid så mycket mat också så vi kommer ju garanterat komma hem efter dem helt sprick färdiga .. men det är ju så det ska vara när man bjuder någon ! =) Mamma är bäst.

Aya nu ska jag ta och dra mig min lilla bebis är arg ! haha

Hörs ikväll kramar !

Dagens bilder :





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback