> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Underbart !

Kommentarer (0)

2010-09-19 @ 11:09:13

Hejsan !

Här sitter lilla jag och bloggar. Isolde äter sin frukost som blev en liten macka med fruktsoppa till =) Jag själv har inte ätit frukost än men ska göra det alldeles strax. Har hållt på och små städat och tvättat . Har bytt sängkläder osv och sedan när Ricky vaknar så ska vi städa ur våra tre garderober från entren. Ikväll så ska vi på bio också det ser jag fram emot =)

Gårdagen :

Igår var det ju som sakt Chiles nationaldag =) Så vi var uppe hos mina föräldrar och firade. Mamma hade lagat massa med god mat och så fanns det sangria och vin . Det var verkligen jätte trevligt!

Bilder från gårdagen:

Pastel de choclo


Empanadas de pino

Min lilla docka <3

El tio Carlo ;)

Min fina mamma med min lille bror <3

Min fader <3

Varför kollar du snett på mig ricky ?

Richard , Isolde och Jag <3

"Busan" smakar på pastel de choclo för första gången =) Och det var gott !

<3

Min lilla flicka <3



Arga Richard och jag haha


Ja .. så såg vår lördag ut . Jag hade det underbart och det var riktigt mysigt ! Älskar att umgås med min familj , Familjen är det finaste man har och det ska man ta vara på.

Juste Isolde har ju totalt förstört min Iphone så vi ska lämna in den också och ta en fika inne i stan innan Bio =) Hihi älskar att fika !

Aya mina underbara vänner nu ska jag ta och äta en empanada till frukost som jag fick av mamma igår.. GOTT! =)

Ha en underbar söndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback