> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

En helt vanlig lördag =)

Kommentarer (0)

2010-09-11 @ 21:03:50

Hej hej mina kära läsare ! Haha

Hur står det till med er era sötnosar ? Jag själv mår toppen och sitter här och försöker varva ner lite =) Har varit inne i stan med min mor och Isolde =) Vi fikade och små shoppade ... mycket trevligt måste jag säga !
Finns väll inget bättre än att umgås med sin familj och shoppa och fika ute... eller vad säger ni ?
Hur som helst så hämtade jag ut min dator idag WOHO ! Så nu sitter jag här på soffan med min "älskling" , min mini pc och mina två älsklingar Ricky och Isolde =) Hon sitter här på sin bänk helt nyduschad och leker =)
Richard håller på och gör lite varm korv med bröd för han blev ej mätt av min hamburgare som jag hade gjort till han =/ Haha.
Juste jag hittade ett par fina shorts som är emitation av läder från Lindex jag själv tyckte att dem satt jätte bra och dem kommer passa perfekt till kryssningen på kvällen när vi går ut och äter eller nu till hösten med ett par stövlar till ;)



Hittade även en jätte söt grå/vit kofta från Bikbok HUR SKÖN SOM HELST och framför allt VARM!! =)



Köpte hem också ett par ull tights från lindex som var lite små skrynkliga vid knäna =)

Var och kollade på skor till Isolde idag också men vi hittade inga =/ Men jag hittade iför sig ett par som kommer vara bra till Vinter från ecco men dem kan vi vänta tills nästa månad då kanske det har hunnit komma in flera skor.. får vänta och se .

Dagens bilder:
Min lilla älskling !

Äter sin kvällsmat själv =)

Tar en liten snabb bad/Dusch efter att man har ätit =)

Pyjamasen är på och lilla Isolde är redo för läggdags =)


Bilder från gårdagen:


Haha härlig bild på min lilla busfia =)

Lilla bebisen somnar för dagen efter en lång dag av lek!


Aja mina kära vänner nu ska jag ta och läsa en liten godnatt saga för fröken Isolde och sedan så ska jag lägga henne hon är jätte trött ... lilla bebisen då !

Ha en bra kväll alla ! Och hoppas att ni kollar på Milan där Zlatan spelar sin första match =) ;)
Sveriges kung inom fotboll eller vad säger ni ?


Ha det mina kära vänner !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback