> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Söndagsmys

Kommentarer (0)

2010-09-12 @ 10:21:08

Hej hej mina kära vänner !

Här ligger lilla jag i soffan . Vårt lilla sötnos vaknade 8 så då var det dags för oss att gå upp =)
Vi ska iväg och ta med Isolde till Lek och Bus landet och sedan så ska vi äta en söndagsmiddag på någon trevlig restaurang hade vi tänkt oss. Jag vet ej om jag har lagt upp dem här bilderna som jag har tänkt att lägga upp men dem var iaf från mammas födelsedag =)

Här kommer dem:
Den vackraste flickan på denna jorden <3

Syskonen (Store brorsan fattas bara =(

Min fina syster (=



Min Ritchie

Världens bästa mormor med sin ögonsten

Tårta till min lilla mamma =)

Blommor uppskattas alltid =)

Min lilla familj

Pappa och Ricky




Fina bilder va ? (:

Jag har tänkt väldigt mycket på en sak . Och jag har slutat läsa vissa bloggar för ibland framstår folk som korkade människor fast dem kanske inte är det ?! Dem ända bloggarna som jag läser det är Kissies, Paow, babysenorita och fokis. Man märker att kissie bara driver på sin blogg med alla människor och korkad nog så går ju dem flesta på att hon äter BARA en bannan om dagen typ hahahahahah tycker att kissies blogg är väldigt underhållande och rolig.

Och ibland när jag läste mina vänners bloggar så kändes det som om jag läste min egna. Började jag skriva om politik tex JA då gav jag en liten snylle något att skriva om . Om jag tex skrev om en åsikt JA då fick en snylle en liten lampa som tändes och så gav jag inspiration helt gratis . Nä men jag är en människa full av åsikter men det jag ej hade tänkt så mycket på är att man kan såra andra. Och det är ju verkligen inte det jag är ute efter så jag hoppas att folk som läser min blogg att dem tar allt med en liten nypa salt. Jag menar inget illa men ibland så råkar man ut för tråkiga saker i vardagen och då vill man rensa lite tankar och luft framför allt genom att skriva vad man tycker.

Jag är nöjd med mitt liv och jag är glad att jag har allt som jag vill ha och allt som jag behöver =)
Jag hoppas att ni också är det och ta det lugnt med avundsjukan tror ej att någon mår bra av att vara avundsjuk

Aja mina kära vänner nu ska jag in och Duscha och ta på mig något fint !

Ha en underbar dag !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback