> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Lovely Lovely Lovely Lovely

Kommentarer (0)

2010-09-16 @ 20:57:44

Hej hej !

Här sitter lilla jag i vardagsrummet som vanligt och kollar på Family guy =) Jag har jobbat på som vanligt och sedan så har jag varit på en lång promenad med min mor och lille frej (och Isolde så klart ). Jag fick duscha en äldre dam idag och det känns väldigt kul att jobba med äldre och kunna hjälpa andra. Man mår så bra över att se hur tacksamma dem blir och hur glada dem blir över att man lagar frukost till dem och helt enkelt bara är där och ger dem sällskap . Borde man inte ta in lite fler personal så att man har mer tid med dem äldre för att dem inte ska känna sig så ensamma ? Förstår mig inte heller på elaka människor som gör narr av dem äldre eller slarvar med dem ... jag hoppas verkligen att ingen av mina kära eller jag själv råkar ut för sådana tråkigheter när man blir äldre.

Hur som helst så har jag ätit kvällsmat hos mina föräldrar och så la jag Isolde precis i sitt rum för min lilla tös var hur trött som helst ! Isoldes dagisfröknar brukar jämt säga till mig hur duktig Isolde har blivit och hur mycket hennes språk och motorik har utvecklas .. då känner man sig så klart JÄTTE stolt över sin lilla bebis.. fast det är jag ju alltid men det är kul att höra positiva grejer från andra också ! =)

Dagens bilder :


Sitter och målar och skojar till det =)

Halva mamma med sin världens bästa Isolde <3

Min ängel med en liten ledsen öga... Ååååh så söt ! <3


Imorgon så börjar jag klockan 7!!! GRRR ! haha skojar ..så jag ska lämna Isolde 20 i 7 så jag får nog gå upp 5:40 .. Men sedan så har jag helgen att gotta mig hoppas jag =) På lördag så ska jag till min lilla mamma och pappa och fira Chiles national dag Höhö med massa chilensk mat =) 18 Sep = Chiles nationaldag !

Och på Söndag så ska jag och Richard försöka gå på bio tillsammans om vi inte är alldeles för trötta då =)

Trevlig helg eller vad tycker ni ? :P

Ha det så himla bra nu allihopa ska ta och tvätta av mig mitt smink och så ska jag nanna kudde man behöver ju sina 8-9 timmars sömn spec när man har så mycket att göra hela tiden . . eller vad säger ni ?

Ha det underbart nu kram !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback