> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Röstat och klart !

Kommentarer (0)

2010-09-19 @ 21:11:43

Hej hej !

Här sitter lilla jag och bloggar igen haha. Vi har varit och ätit middag på kärra krogen och så tog vi oss en drink också =) Det blev en kärra sweat för min del. Efter det så möte Marie oss med Isolde och så köpte jag hem lite godis och så gick vi för att rösta! =) Känner mig jätte nöjd med mina röster och jag hoppas på att flera har röstat på dem . Jag åt en pasta africana idag föresten och Richard tog någon kött bit med pommes och bea. Just nu så sitter Isolde med Richard och kammar varandra hahaha det ser jätte sött ut !

Dagens bilder:


Pappa hade ju inget hår =(

KOM HIT SÅ SKA DU BLI KAMMAD!

Mitt hjärta <3


Imorgon så börjar jag att jobba 7:30.. så vi får ta och nanna kudde snart Richard måste ju ta bussen 5:40!. Ska åka och träna efter jobbet också och så ska Richard hämta Isolde från dagiset.
Det kommer att bli skit kul att kunna träna imorgon har ju inte tränat sen förra veckan om inte jag minns fel?

Aja ska börja förbereda alla Isoldes saker som hon behöver imorgon och sedan sova är jätte trött nu.

Sov gott !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback