> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Suris

Kommentarer (0)

2010-09-20 @ 20:26:56

Hej hej igen !

Här sitter jag i vardagsrummet med hela min lilla familj <3 Vi har varit på Filurens kalas där alla var små Indianer =) Haha dem var hur söta som helst ! Sedan när vi skulle gå hem så började det att spö regna !! Hatar när det regnar ! Och hörre ni,  jag visste att Sverige demokraterna skulle komma med ..
Sverige börja likna Frankrike mer och mer genom deras politik så som det ser ut nu iaf. Synd att man ska fokusera jämt på vart någon kommer ifrån ? Iställer för att ta hand och förbättra vårt samhälle. Jag hoppas iaf att alla andra partier vägrar att sammarbeta med dem och att dem håller fast i det. Det hade varit gött ! =)
Jag är faktist jätte besviken på att Sverige Demokraterna kom med har hakat upp mig på detta hela dagen .. Jag trodde att Sverige var bättre än så än att ha ett rasistisk parti i riksdagen.

Lite bilder från idag :









Kolla vad jag fick av Richard idag när han kom hem efter att ha handlat i Ica .. Blev genast på bättre humör och framför allt så blev jag glad =) Han köpte en marabou kaka också så när fröken Isolde har somnat så ska jag ta en varm mugg med mjölk i och mumsa i mig chokladen och sen sova .. gott !


Aja ska ta och kolla lite på tv och vara social mot Richard och Isolde <3

Ha det underbart !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback