> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Tröttis

Kommentarer (0)

2010-09-22 @ 21:42:18

Hej hej !

Här sitter jag med Ricky =) Jag har duschat och ätit en macka precis och så lyckades vi få Isolde att somna lite tidigare idag (måste lämna min lilla bebis 6:40 på dagis ju =( Vi har ÄNTLIGEN fixat våra pass nu ! Känns jätte skönt faktist att ha det gjort nu . Sist vi skulle göra det så blev det ju aldrig av men men nu är dem på G iaf =)

Jag har varit och tränat idag också .. körde lite rumpa och kondition =) Måste förbättra min kondition det är pinsamt hur dålig den är .

Efter att vi hade fixat pass så gick vi till Burger King för att äta .. vi var hur hungrig som helst !
Juste.. mamma och pappa har köpt regnkläder till Isolde som vi ska få imorgon  .. Tack vad snälla ni är ! =) <3 Ni skämmer bort Isolde jätte mycket !! Dem regnkläderna som hon har nu är på TOK för stora .. det märkte jag idag .. så jag sa till mamma OJ , JAG MÅSTE KÖPA MINDRE REGNKLÄDER!!
Men nu behöver jag ju inte det =) Eftersom dem redan har köpt .. snällt!

Dagens bilder :

Vid passkontoret =)


Inne på Burger king =)


Oj juste .. mitt paket från nelly.com kom igår =D Är så glad för mina skor och kläningen !
Nu väntar jag bara på mitt paket från ellos.se hihi hoppas att den kommer imorgon..

Aja ska sova nu .. Sov gott !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback