> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Söndag

Kommentarer (0)

2010-09-05 @ 20:36:44

Hej hej mina kära vänner !

Vi har varit borta hela dagen och äntligen är vi hemma =) Skönt !
Jag hittade ett par jätte fina tights idag och en jätte skön kofta =) Andra koftan som jag köper denna månaden . Något som jag älskar med hösten är att alla sköna och mjuka kläder kommer fram . Vi har varit på kräftskiva uppe hos mina föräldrar också oj oj oj vad mycket mat dem hade ! Skaldjurs soppa, hummer, kräftor, räkor, seviché, stekt makrill med potatis till !

Lite grejer som vi handlade hem idag :

Isolde gillade denna rosa draken =) Och så blev det en sele så att hon ej kan smita från oss på flygplatsen !=)
En fräck tre hjuling =)





Mmmm mums ! haha











Gårdagen

Igår vad vi yttligare på en kräftskiva =) Och då var vi med Richards föräldrar och alla hans grannar! Det var väldigt trevligt måste jag säga.

Gåva från farfar och farmor

Busunge!


Det har varit en jätte trevlig helg verkligen med massa god mat och gott vin =)

Det var allt som jag hade att berätta .

Imorgon så är det dags för att jobba och efter det ska jag åka och träna!

God natt och sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback