> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Kommer nog ha världens träningsvärk imorgon =/

Kommentarer (0)

2010-09-09 @ 19:31:01

Hej hej !

Hur står det till med er ? Själv så mår jag toppen ! Har varit ledig och gjort lite ärende medans Isolde var på dagis och så passade jag på att träna. Tränade i en och en halv timma och körde mest lår och rumpa =) Nästa vecka så ska jag träna på både Onsdag och Torsdag med min syster .. det ser jag fram emot .
Imorgon är det dags för mig att jobba i Lillekär skolan från 7:30-14:30.. ganska så skön pass tycker jag för då är man ledig hela eftermiddagen. Så imorgon så ska jag lämna Isolde på dagis 7:15 sedan jobba och efter jobbet så ska jag åka och träna i en timma hade jag tänkt mig, vill få upp min kondition och få fastare kropp. Jag hittade en jätte fin guld kors i Angered Centrum med jesus på och hade tänkt att det kanske kan bli Richards födelsedagspresent ? Han önskade sig nämligen ett guldkors men men vi får se vad det blir . Ricky fyller ju 24 år denna månaden så jag hade tänkt att hyra en lokal här i vårt område och ha en liten middag med mina och hans föräldrar plus hans närmaste vänner .. men men vi får se hur och vad det blir =) Annars så blir det bara middag med mina och hans föräldrar ?! Det får han bestämma själv hur han vill ha det iaf =)
Gårdagen:

Jag tog det lugnt hela dagen med min lilla prinsessa =) Vi var ute och gick och lekte vid lekparken. När Ricky kom hem från sitt jobb så åt vi middag som jag hade lagat och på kvällen så tog vi en promenad och så delade vi på en Pizza =)
Bilder :










Prinsessa <3




Var i behov av underkläder så detta köpte jag med mig hem idag =)



Jag kom precis på att jag fortfarande ej har hämtat ut min dator ! Hmm får se om jag gör det imorgon eller till helgen? Antingen får jag åka och träna efter jobbet eller hämta min dator .. hmm..
Aja mina kära vänner nu ska jag ta och ge min lilla bebis lite gröt till kvällsmat och sedan så är det läggdags för fröken Isolde.
God natt och sov gott !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback