> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Vad är det för dag ?

Kommentarer (0)

2010-09-07 @ 18:50:01

Tja tja !

Imorgon får jag äntligen min lilla dator ! :D Har saknat den något enormt =/
Hur som helst så åkte jag in till stan idag med min mor och lilla Isolde. Jag köpte ett par tights från Gina trico med skinn detaljer tror dem kommer passa mig riktigt fint ;) Och nu kom vi precis hem från att ha varit och pratat med en från vår förening. Vi kan bygga altan på både framsidan och baksida det kommer vi nog göra nästa år. Jätte bra ju.. och så kommer vår lägenhet stiga i pris också =)

Dagens bilder:

Dagens lunch blev wook från Åhlens med ädelost sås .. jätte gott verkligen !

Lilla Isolde <3

Lilla mamma <3


Imorgon så är jag ledig fram tills fredag vilket känns jätte skönt. Imorgon så kommer jag nog ha en slapp dag med min lilla Isoldis (Ringde hennes dagis och sa att hon också skulle vara ledig, finns ju ingen anledning att skicka ett barn till dagiset om man ändå bara ska vara hemma.) Ska nog åka och bada med henne och hämta min dator inne på Siba.
Har köpt hem panpizza och lite godis osv. Så nu ska vi ta det lugnt framför tvn och gotta i oss en massa gott !
Ha det bra !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback