> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Glad påsk mina underbara <3

Kommentarer (0)

2011-04-21 @ 09:55:31

Tja tja bloggen !

Här sitter lilla jag och fetar mig :D Nam nam ! Äter lite crabbfish och färska jordgubbar haha sikken blandning!
Isolde är på dagis och jag ska jobba kväll idag .. är  inte så sugen på det men men har man tackat ja så kan man inte backa undan :P

Jag orkar inte tjata därför bjuder jag på bilder ist :


Carlo o pappa <3

Libanesisk mat

Jag =)

Fick ett påskägg av Marie =)

Basilika, persilja och gräslök :D Fick den av Marie .. tack söta du =)

Så fin blev mitt påskris :D<3

En till =)

Världens vackraste påsk kärring <3

Prinsessan då <3

Min surpuppa på bussen :D <3


Jag ska ta och vila mig lite innan jag ska dra och jobba.

Ha en underbardag och GLAD PÅSK :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback