> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Glad Påsk på er mina sötnosar <3

Kommentarer (0)

2011-04-22 @ 19:33:14

Hej hej mina damer !

Jag ville bara önska er en glad påsk mina kära läsare ! =D <3 Hoppas att ni får en underbar dag/helg .
Jag själv har jobbat idag och efter jobbet så körde en kollega mig till Backa där jag hämtade upp våran nya familjemedlem <3 Tack kära du förästen för skjutsen .
Så här ligger lilla Tequila och sover så gott ! Hon fick lite mat och nu sover hon som ett stock .. så söt är hon!
Jag tror att Isolde blev JÄTTE glad över sin påskpresent .. vad tror ni ? =) Hon är helt snäll mot vovven min snälla flicka <3

Dagens bilder:

Prinsessan sitter i våran trädgård <3

<3

Mina två älsklingar <3

Visst är hon söt ? :D Är helt kär <3


Ricky har gjort middag idag . Och han har lagat rostbiff med kokt potatis till och bea .. mums !
Usch är så himla trött att jag vet inte vad jag ska skriva =/ Ska ta och dra mej nu och inte tråka ut er.

Ha en underbar dag och Påsk <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback