> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Shoho

Kommentarer (0)

2011-04-14 @ 10:07:41

Hej hej mina gottegrisar !

Hur står det till hos er i detta underbara väder ? Här är det toppen ! Jag har lämnat min skrutta på dagis och tog en jätte skön morgon promenad <3 Jag ska ta bort mina stygn idag :D WOHO ! Det vill säga att jag kan börja använda BH om 2veckor.. gött !

Min chef ringde och haffade mig .. GRR ! Ska jobba hela kvällen men dock så är det dagtider så då är det okej =) Jobbar man kväll så är hela dagen förstörd men jobbar man dag då kan man göra vad som helst på kvällen med sin familj <3 Jobbar på långfredagen och det känns gött för det är storhelg :D Älskar att jobba på storhelger haha känns bra att få dubbelt =) Synd att det inte är så på helger .. visst ?

Ska ta och duscha och sedan så ska jag äta lunch i våran uteplats <3 Solen är där på förmiddagen då kan man sitta och "sola" sig.

Idag så är man så klart extraglad bara för att det är så underbart väder :D





Ska göra nytta nu hihi

Ha det underbart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback