> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Me and my Princess

Kommentarer (0)

2011-04-03 @ 15:29:12

Hallå hallå !

Allt bra hos er eller ? Idag mår jag mycket bättre och kan gå rakt :D I början gick jag böjd det var skönast men sen får man ju ont i ryggen ..
Jag beställde biljetter till en dockteater som heter "Kossan som söker lyckan" som vi ska gå på den 30/4 .

Isoldes första teater och det är från 2år så det blir perfekt =) Igår var jag jätte nära på att beställa ett par rosa converse till Isolde men så dog min data och så tänkte jag .. aja jag beställer den imorgon (idag) men så ringde min mamma mig och sa VILKEN STORLEK HAR ISOLDE PÅ CONVERSE?
Hon beställde ett par från USA så dem ska hon få till sin 2års dag <3 Hon kommer se hur söt ut som helst i dem. Dem blir perfekt till hennes 2årsdag för det är för kallt att använda dem nu ändå =)

Isolde behöver en ny jacka och eftersom jag inte kan gå runt inne i stan så beställde jag detta till min Prinsessa:

Va inte den söt ? Den kommer från ESPRIT 399:- (REA) =)

Så söt stickad cardigan :D Den kommer oxå från ESPRIT 249:- (REA) WOHO :D haha

Alla barn måste ha en sjömanskostym eller sjömansklänning .. håller ni inte med ? :O 299:- från JOCKO

Lärobok 9:- (REA)


Lego 149:- (REA)


ESPRIT och MEX har så söta barnkläder tycker jag. Jag fastnar jämt när jag är inne i Åhlens barnavdelning .. man vill köpa allt. Men det har man ju inte råd med ..

Mitt hjärta idag :


Busfia <3



Tur att Ricky jobbar kväll hela denna veckan och att mamma är ledig imorgon =) <3 Ricky får lämna Isolde på dagis och så ska mamma hämta henne imorgon.. underbart att ha min mamma nära oss och att hon ALLTID ställer upp <3 Idag kunde jag byta om på Isolde men det tar lite extra tid men jag kunde :D Och så har jag hjälpt Richard att städa lite här hemma. Han fixade köket idag min älskling <3 Slängde en gammal skänk och ställde in den nya :D Så nu ser köket jätte fin ut =) Han håller på och tvättar också.. mirakel <3 hahaha skojar min älskling!

Ska ta och äta en liten mellanmål nu .. mannafrutti =)

Ha det underbart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback