> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Ont

Kommentarer (0)

2011-04-10 @ 12:15:22

Hej hej mina gottegrisar ! <3

Här ligger jag på soffan och har ont i mina bröstmuskler... och mina värktabletter har fått ben och gått och gömt sig =( Usch det är faktist inte kul ! Man blir på dåligt humör också när man har ont .. så jag hoppas på att det går över snart =( Hur som helst så var vi och firade min älskade lillebror igår <3 Mamma hade lagat jätte god mat som vanligt =) Det fanns kött, klyftpotatis, ris , sås och så kunde man välja om man ville ha lax .. jag tog lite av allt .. Mums ! Min lillebror fick en massapengar den jäveln :P och så lite smått och gott + så fick han en weekend resa som han och pappa ska göra.. fina presenter =)

Lite Bilder från igår :







































Ska försöka vila en liten stund nu för vi måste storhandla senare idag..

Ha det underbart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback