> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Pollen är så himla EVIL

Kommentarer (0)

2011-04-11 @ 21:54:45

Tja tja mina små monster!

Fan vad alla är nyfikna på vilken kupa jag har nu :D hahaha det är så roligt !

Hur som helst så ligger min prinsessa och sover och jag sitter här helt insmörjad i kräm .. duschade precis så jag är aldeles len och luktar jordgubb =) Älskar att ha nån bodylotion som luktar något gott för då känner man sig så himla fräsch. Innan jag duschade så badade jag Isolde och lagade lite äggröra och skar lite körsbärstomater och gurka till henne på en tallrik och så fick hon en macka till .. det blev hennes kvällsmat idag =)
Idag kom mina älskade palladium skor :D Men jag fick inte hämta ut dem för jag hade "glömt" mitt leg och sen när jag kom hem så la jag väskan på golvet och så kom fröken Isolde och rotade igenom den och så hittade hon mitt legg i min väska =/ Blir så trött på mig själv ! Jag kollade igenom flera gånger i min väska när vi var inne i ICA men hittade inte den .. aja ska hämta ut dem imorgon iaf hihi :D

Dagens bilder :

Isolde har älskat vatten sen hon fick sitt första bad min lilla badanka <3

Leker lite med vattnet

God natt saga innan läggdags <3 "Isoldes kvällsrutiner"
Hon blir jätte förbanad om man skulle lägga henne utan att läsa en bok så det är ett måste varje kväll!
 Bestämd flicka det är vad fröken Isolde är !

Min älskade prinsessa <3

Isolde hörde några hundar utanför så precis när jag skulle ta en bild så vände hon bort ansiktet och ba WOFF WOFF !

Min kvällsmat + ett glas mjölk. Älskar mjölk!! Kan dricka hur många liter som helst per dag det kanske är därför som jag aldrig har brutit något ben ? hehe


Nu ska lilla Camilla sova är ganska slut. Pratade med min läkare också idag och jag ska få nya tabletter mot pollen om nån vecka . Kortison tabletter eftersom alla andra receptbelagda mediciner inte funkar på mig=/ Men vi ska avvakta en vecka för att kolla om det fortsätter att vara så här jobbigt. Mina ögon kliar jätte mkt och detsamma med näsan . Det känns som om jag är jätte förkyld =( Böjer jag mig ner så rinner näsan jätte mycket .. usch! haha.. och jag började med mina tabletter mot pollen redan i slutet av FEBRAURI så man kan inte skylla på att jag började för sent med dem ! Samma visa varje år förutom när jag var gravid då kunde jag äta allt jag inte tål i vanliga fall och pollen var inga problem för mig.. skumt!
 Aja jag får hoppas på att alla björk träd brinner ner !

Ska äta en american coockie och dricka ett glas mjölk och sova !

Sov gott mina kära ! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback