> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Våren är här <3

Kommentarer (0)

2011-04-11 @ 17:29:24

Shoooho på er era små nyfikna rackare!

Här sitter jag i våran soliga kök =) Idag började jag min dag genom att lämna fröken Isolde på dagis och sedan så mötte jag upp mamma och så var vi ute och promenerade och så såg min lillebror oss så han bjöd mig och mamma på frukost inne i simhallens café .. så gulligt av han va ? Jag tog en skink/ost fralla med en pago juice till .. mums ! Sedan så träffade jag på en gammal vän som var här i mina trakter hahaha så jag bjöd hem henne och bjöd henne på middag .. det blev fläskfilé med klyftpotatis, tzatziki och sallad till NAM NAM ! haha
Efter att vi hade käkat så gick vi och hämtade Isolde på dagis och sedan så gick vi till parken för att leka med henne <3 På väen träffade min lillebror så han hängde på =) Så trevligt !

Dagens bilder:





























Nu ska jag ta och tvätta av Isoldes händer och ansikte.. hon sitter här och äter youghurt med flingor/banan och russin i .. Nyttiga flickan = Isolde ! Det är vatten och grönsaker och frukt som gäller ! Så om mina föräldrar eller Richards föräldrar är barnvakter så var snälla och ge henne inget saft eller godis =) Tackar för lilla mig!

Kram på er era sötnosar !<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback