> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Mys

Kommentarer (0)

2011-04-13 @ 20:45:46

Hej hej igen mina små älsklingar !

Det gick jätte bra på utvecklingsamtalet och så fick man sakt vissa saker som man var lite missnöjd med så det är skönt . Vi fick se videoklipp med Isolde när hon är ute med barnen och leker i sandlådan och så fick vi se när dem målade med vattenfärg osv.. det är roligt att se hur ens barn är när man inte är med =) Vi fick härlig och negativa vibbar idag detr var härligt ! Isoldes fröken sa att Isolde är ett jätte socialt och framför allt ett glad barn .. det är ju skönt att höra som mamma =) Hon sa att Isolde var Filurens lilla Sol hihi :D

Hur som helst så åt vi middag när vi kom hem från föräldramötet och nu ska jag lägga Isolde för dagen som är jätte trött ! Måste skynda mig!

Dagens bilder:

Mina två älsklingar <3

Min älskade Prinsessa <3

PUSSA MIG DÅ ! =( haha

Hihi =D

Ville ha en mysig familjemiddag med levande ljus och dricka ur vinglas haha MYS <3


Godnatt mina kära <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback