> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Toppenhumör ?!

Kommentarer (0)

2011-04-13 @ 11:29:43

God dag mina damer !

Jag hoppas att allt är bra med er i detta "underbara" väder :D haha. Min dag började med att det plingade på dörren :O:O Jag sov så jag slängde på mig nått och öppnade och det var från DHL hihi våra hyllor har kommit :D Yey nu kan vi börja fixa vardagsrummet lite iaf =) Sedan så lämnade jag Isolde på dagis .. vi cyklade ner till dagis idag och sen så ska jag och Ricky hämta henne för vi ska ha ett litet möte för att prata om Isoldes utveckling och så vidare..

Gårdagen :

Igår efter att jag hade lämnat Isolde på dagis så gick jag för att hämta ut mina skor :D Åh så kär ! haha och när jag var på väg till Centrum så sprang en rotwailer lös =( Stackarn ! Den var jätte rädd och blöt =( Jag gick fram till den så att den kunde lukta på mig och se att jag inte ville den något illa och sedan så klappade jag henne jätte mycket och så gick hennes svans upp istället för att ha den mellan benen .. stackars vovve ! Hur som helst så band vi fast henne utanför ICA och sedan så ringde han som äger ICAN här i kärra polisen .. men ägaren kom efter 3timmar fick jag höra idag =) Så det var bra att dem hittade varandra igen =) Hon hade tydligen rymt från sin ägare för att hunden fick syn på ett rådjur och sedan så sprang den väl ner till centrum och var ute på äventyr haha =)

Hur som helst så träffade jag Tamara sedan och så tog vi en lunch på Condeco .. det blev kyckling med nudlar och lite grönsaker och en svartvinbär juice till det .. Gott var det och mysigt ! Det kändes skönt att träffa Tamara utan barnen för då kan man slappna av och äta i lugn och ro och vi har ju så mycket gemensamt så det var jätte skönt måste jag säga ! Vi pratade om att resa tillsammas till Turkiet till Sommaren .. gud vad roligt det hade varit ! Då hade våra flickor kunnat leka med varandra en massa och så har man sällskap så klart =) Desto flera desto roligare.. visst ? =) Aya vi får väl prata mer om det och det hade varit kul om det hade blivit av =)

Sedan när jag kom till Kärra så såg jag min lillebror på hållplatsen så han följde med och hämtade upp Isolde och sedan så bjöd min underbara lillebror på en liten fika i Baker´s Boys :D Min lillebror är så mysig och snäll! Älskar dig min lilla fis <3

Bilder:


Jag och min Prinsessa <3

Isolde med sin morbror som blev jätte suddig =(

H
ihi lilla jag :D


Aja mina kära vänner nu ska jag faktist ta och storstäda här hemma och så ska det tvättas och laga en godmiddag till min älskling som jobbar så hårt och till min prinsessa som leker så hårt <3 haha

Hoppas att ni har en bra dag mina kära och glöm inte att ej vara sura ! GRR

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback