> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

In Love

Kommentarer (0)

2011-04-14 @ 20:16:31

Hej hej mina små sötsaker !

Här sitter lilla jag i vardagsrummet med min lilla Isolde som sitter och "läser" sina kråke böcker som jag har läst om och om ikväll hahaha.. man blir snurrig av det måste jag säga ! haha.
Hur som helst så gick det bra hos läkaren idag när vi "tog bort" stygnen =) Sedan hämtade jag och Richard Isolde på dagis och så tog vi en promenad till centrum där vi köpte lite blöjor osv. Vi träffade på Richards föräldrar på centrum och dem bjöd Isolde på en glass så vi satte oss ute i solen medans Isolde åt upp sin glass <3 =)
Juste jag fastnade lite i stan idag efter att jag hade varit på Carlanderska och jag hittade detta till min prinsessa:



Och så köpte jag två par hårspännen med ett par jätte söta fjärillar på <3



Dagens bilder:




Denna söta pyjamasen som Isolde har på sig fick hon av sin farmor idag =)



Tänkte bjuda på Isoldes tokigheter <3




Gud va man älskar denna lilla varelsen ! Hon är ju för underbar och för charmig ! Hon kommer lätt undan med allt när hon är i min närhet iaf ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback