> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Sabado

Kommentarer (0)

2011-04-16 @ 18:11:29

Hej hej mina godisbitar !

Jag tänkte bjuda mest på bilder idag eftersom jag inte orkar skriva så mycket =)
I fredags så var jag och Isolde på babymässan och vi gick dit med Tamara och Olivia <3 Jag tyckte att babymässan var bättre förra året men jag shoppade ändå med mig lite små saker till min prinsessa =) Det blev ett par byxor, tunika, tröja och en mössa. Sedan blev det 4 haklappar (hennes tandkött håller på och spricker så min prinsessa är en liten prinsessdregel <3), mugg/flaskhållare till vagnen, väggkrok till Isoldesrum och så beställde jag ett armband till Isolde som är i Silver och så står det hennes namn på den <3 Älskar smycken och speciellt "FAMILJESMYCKEN" <3
Var nära på att göra ett till familjehalsband till mig hahaha men jag är nöjd med den som jag köpte förra året där det står Richard och Isolde i ett hjärta.. gulligt va ? ^^

Bilder från Baby Mässan:
 
Bokbussen

Prinsessor <3

Pussas och kramas haha <3

Min älskade skatt <3

Hoppar lite

Stutsmattan var rolig allt !

Hemma hos Clownen Vigge eller va han nu hette :P

Clownen Vigge

Väntar på en ?

Hmm ? Helt koncentrerad

Fick en blomma <3

Isolde, Tamara och Olivia <3

sötnosar


Målar lite



Rytm/dans/musik

Isolde ville upp på scenen hela tiden =/

Häxan och fröken Isolde






Efter mässan så åkte jag för att lämna Isolde med Ricky och så gick jag och jobbade 16-21.. och gissa vad jag fick när jag kom hem ifrån jobbet ?? =D



Denna blomman och ett underbart fint kort av min älskling <3 Blev så rörd av det som han hade skrivit till mig att jag började lipa HAHA :$

Visar bilder på Isoldes saker från mässan imorgon eller nått . Ska jobba imorgon oxå och sedan så blir det bio med min Prins ! <3

Ha det underbart ska ta en dusch nu !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback