> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Underbaradag<3

Kommentarer (0)

2011-04-18 @ 13:00:26

Hej hej mina små älsklingar !

UNDERBAR DAG ELLER VAD ? :P Fick en tid till BVC idag och det visade sig att Isolde har fått en infektion i sin vackra lilla vänstra öga =( Så jag , mamma o Isolde gick och hämtade ut hennes ögonsalva som hon ska ha 2ggr om dagen . Kanoners att vi fick tid idag och att vi fick hjälp =) Pollen är igång som fan känner jag .. USCH DÅ =(
Bjuder på lite fina bilder som vi tog utanför oss typ .. vackra vårbilder <3


Dagens bilder:

Pappa Richard med sin ögonsten Isolde <3

Plockar lite blommor

Snodde min cola =(

TOKA<3

<3

Min vackra prinsessa <3

Min ricky <3

Hej hej :D

Tack min ängel <3

Vitsippor över allt :D


Nu får jag ta och Skynda mig ska möte min syster och hennes kompis som heter Emma som har fått en liten flicka som heter Freja .. Vi ska ta och fika i Linné och vädret är underbart så det är härligt måste jag säga! =)

Ha en underbardag och sitt inte innomhus nu när det är så fint ute <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback