> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

VA? VARFÖR ? DÄRFÖR ? OKEJ!

Kommentarer (0)

2011-04-02 @ 22:25:20

Hej hej mina små monster ! =)

Här sitter lilla jag på soffan och så har min älskling tagit fram mys <3 Han köpte mig en kebbabtallrik och nu har han tagit fram ostbågar, godis och Cola .. MUMS! Åh jag mår mycket bättre nu .. *peppar peppar* jag kan andas normalt igen och jag känner inte som om någon trycker på min bröstkorg längre.
Vi fick besök av min syster och hennes sambo förut =) Hon är så gullig min syster <3 Hon hade med sig en skyddsängel i tyg som hon hade köpt till mig :D TACK !! Älskar skyddsänglar :D
Jag fick en jätte fin rosa nagellack och ett par strumpor <3 Isolde fick en jätte söt pyjamas som var grå och hade rosa stjärnor överallt .. och så fick hon ett hjärtformad klubba <3 Uppskattade detta jätte mycket ! Du är allt snäll!

Dagens bilder:

Va inte den mega söt ? Jag ska hänga upp den i vårat rum <3

Rosa is the shit !

Isolde med sin sötaste pyjamas <3

Hahaha.. När Isolde sitter på pottan då måste hon ha sin nalle i närheten , en bok + dricka.. haha


Nu somnade våran Prinsessa precis.. skönt för hon var jätte trött men ville inte sova min stackars bebis ! Så jag läste en bok som hon valde ut 7gånger och sedan så var det okej att gå och lägga sig =) Toka <3
Jag och Richard ska kanske till den tatueringsmässan som kommer hålla på nu till helgen .. Ricky vill ju göra en tatuering så det kan vara bra med inspiration =) Och jag älskar ju tatueringar så jag kommer bara njuta :D
(Bli inte rädd mamma jag ska ej göra en till på ett bra tag ;) hehe

På Onsdag så blir min lillebror en fjortis :D Han fyller nämligen 14år. Dags för en bärs kanske ? haha skojar
Hur som helst så ska vi fira honom på Lördag och jag och min syster har redan köpt och fixat presenter till honom.. hoppas att han blir nöjd =)<3
På Lördag så kommer även vänner från Uddevalla.. KUL! =) Det var ett tag sedan jag träffade dem så det kommer bli jätte skoj att visa upp min stora och duktiga flicka !=) Hennes nalle som hon ALDRIG släpper har hon fått av denna familjen . Mina föräldrar har varit vänner med dem sen dem var i tonåren så det är nära vänner till familjen.

Bjuder på lite mer bilder:


Fin bild på mina två älskade <3

Fick denna fina bilden från Ellas dop <3


Juste vi har hittat namn till våran lilla tik :D Hon kommer heta Tequila hahaha
Ska se om jag hittar en fin koppel till henne med bling bling som man kanske kan beställa med hennes namn på ?


"Var ej bitter gott folk! Lev det livet som DU vill leva och strunta i vad folk säger. Njut av varje sekund som du har med dina kära! Jag känner att detta är mitt år :D Allt går så bra för mig/oss och jag har aldrig kännt mig lyckligare än vad jag är nu. Låt ingen trycka ner er och ha era små huvud högt uppe =)" (Sprid lycka och inget negativt så ska ni få se att allt positivt kommer komma tillbax, behandla alla runt omkring dig så som DU vill bli behandlad)

I Belive in Karma- Och Karma verkar tro på mig :D



Aya mina kära nu ska jag njuta lite av kvällen och ta en värk tablett och så småningom så ska jag sova !

Ha det underbart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback