> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Shooo

Kommentarer (0)

2011-04-20 @ 12:13:17

Hej hej mina underbara läsare !

Här sitter lilla jag i köket och har precis ätit en jätte god frukost! Nam nam !
Isolde är på dagis och jag håller på och tvättar här hemma och så ska jag börja städa så småningom =)
Jag passade på att handla hem god mat från ICA efter att jag hade lämnat Isolde på dagis och så tog jag ut mina kortison tabletter som jag har fått mot min pollen... ÄNTLIGEN !! Blir frustrerad på sjukvården här i Sverige man får ju hjälp efter hundra år ?! Hatar att få höra "Vi får avvakta några dagar/vecka".. jag har haft samma problem sedan jag var 8år .. blev erbjuden kortison sprutor men vi tackade nej eftersom man inte visste då så mkt om biverkningarna osv. Tror dem att man ringer och hittar på eller vad är grejen ?! Fattar noll ..

Aya jag ska inte låta som en bitterf*tta hahaha

Hur som helst så ska jag bjuda på lite bilder från i veckan.. har inte gjort så mkt annat än att jobbat och jobbat.. kling kling i kassan :D haha :




Fröken Isolde <3

Min Syster <3

Emma och Freja =)

Lilla jag :D

En trött Isolde

Ännu en trött Isolde <3 =)

Dagens frukost.. färsk bröd med smält ost på.. avocado, skinka, gurka och tomat på .. mums :D
Varm mjöl med te o mannafrutti! Gottigott

Köpte hem lite produkter från Apoteket =)


Aja mina kärra Camilla har saker att ordna!

Ha en underbar dag <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback