> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Påsk påsk påsk påsk påsk

Kommentarer (0)

2011-04-23 @ 22:24:29

Hej hej mina älsklingar !

Här ligger lilla jag på våran mega sköna soffa <3 Idag har det varit en lång och mycket trevlig dag.
Jag, Isolde och Tequila åkte upp till mina föräldrar och dem blev ju så klart kära i tequila och så tyckte dem att hon var världens minsta hund typ :P haha nä men helst seriöst hon är JÄTTE liten .. stackarn :( haha

Isolde fick ett påskägg av sin mormor och morfar och så hjälpte hon sin mormor att pynta <3 =) Efter att vi hade varit ett tag hos mina föräldrar så möte Ricky upp oss och så gick vi och åt i Sibylla något litet . Vid 5 tiden så blev det grillning hemma hos Dk.. så jävla god mat vi åt idag va ? Är fortfarande mätt =) Gött!

Dagens bilder:

Isoldes påskägg från mormor och morfar =) <3

Pyntar med mormor <3

Vräker i sig en massa godis :O Så mamma gav henne sin andra påskägg som var mer nyttigare =)

Hmm ?

Jordgubbar till min prinsessa <3

Våran underbara Tequila <3

<3

Är hon inte helt bedårande eller ?

Jag med Tequila och Annelie vid Dks hem =) Isolde hoppar i bakgrunden haha <3

Isolde med sin Nalle som hon ALDRIG lämnar ifrån sig..försökte tvätta den senast idag.. Fast Richard kom med den bakom sin rygg så att hon inte skulle få syn på den men den ungen är smartare än vad man tror och så klart så fattade hon läget  =/

Jag och mina två flickor haha =)

Hopp Flickan <3

Busfrö nr 1

Jag och mitt hjärta <3

Mina två älsklingar =)

Richard är ett helgon .. ser ni det ?


Jag hoppas på att vakna tidigt imorgon så att jag hinner åka in till stan och kika lite på kläder :D Jag hoppas att jag hittar någon BH också . Jag kommer kunna använda bh regelbundet om 4 veckor :O Men just nu så fick jag ha bh i korta perioder. Typ om jag ska äta middag eller nått.. ni fattar?

Pappa fyller år imorgon också .. HIPP HIPP HURRA TILL DIG MIN GAMLE FARSA ! <3
Vi ska äta middag hos mina föräldrar imorgon vid 4 och så kommer vänner från Uddevalla vara där oxå.. verry kul!

Aya ska ta och sova nu är faktist jätte trött!!

Ha det underbart och sov gott ! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback