> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Tequila

Kommentarer (0)

2011-04-26 @ 18:47:44

Hej hej mina små monster !

Här sitter lilla jag och är jätte förkyld och har ont i magen =( Kräktes i morse.. BLÄÄ!!
Pratade med min kära moder förut och hon var oxå sjuk min stackars lilla gumma <3

Hur som helst så hade jag tänkt att bjuda på lite bilder från pappas födelsedag.. det blev grillat och gud vad gott och trevligt det var :




´























Igår så jobbade jag i mina easytone =) Och idag så joggade jag ner och upp till Isoldes dagis i dem .. snart så kommer väll den fina rumpan och vaderna  ?! haha skojar.

Jag försäkrade Tequila idag också .. viktiga grejer det dära serrö! Känns skönt att det är gjort. Imorgon så ska jag skicka in papperna till jordbruksverket så att man kan spåra henne om hon kommer bort =) Imorgon så kommer min lön :D gött ! Ska shoppa sönder mig denna månaden hahahah skojar. Nämen jag behöver en ny garderob typ =/ Inga av mina klänningar eller tröjor passar längre .. och nu vet jag vad jag har för BH kupa oxå .. är mega nöjd !! :D Och jag tackar inte nej till nya kläder direkt haha =)

Jag har lagat tacos idag och så lagade jag köttfärsås med spaghetti som man kan frysa in .. måste ju göra någon slags nytta när jag är sjuk :P

Juste innan vi stack och åt hos mina föräldrar i Söndags så hade jag och Isolde en riktig skön morgon =) Vi åt frukost inne i stan innan stan ens hade öppnat så det var så lugnt och avslappnande =) Det var så mysigt och gott ! Och min lilla flicka var så snäll <3


Min vackra prinsessa äter youghurt med färska hallon på <3


Nu ska jag ta och ge Isolde lite kvällsmat. Det blir spaghetti med köttfärsås och sedan ska jag ut med vovven =)<3 Våran söta Tequila <3

Ha det underbart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback