> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Super piller

Kommentarer (1)

2011-04-28 @ 19:24:07

Hej hej min kära blogg ! haha

Idag mår jag mycket bättre och jag tog mig in till stan med mamma och Tequila. Jag var tvungen att köpa en present till Isoldes kompis som fyller 6år nu på lördag =) Så nu är presenten klar.. gött !
Köpte även lite små grejer till mig och små grejer till Isolde <3 Jag och mamma tog en lunch inne i Åhlens Restaurang och det blev kyckling wook med grönsaker, nudlar och en vitlök creamfraich som dem hade gjort själva.. jätte gott var det ! Till det blev det deras goda sallad till =) Nam nam !

Är glad att jag hittade lite saker idag :D Woho ! haha

Dagens shopping:





Jag köpte en vit basic linne, en jumpsuit och så blev det en beige väska och ett par örhänge ;)

Till fröken Isolde:




Hade glömt att visa er dessa söta skor som jag köpte till Isolde i Söndags .. söta va ? =) <3

Dagens bilder:

Dagens lunch ^^

Jag är i min egna värld <3 haha

Lilla mamma <3


Jag och Tequila =)

Jag och mitt allt <3

Utanför mamma =)

Mormor plockar vitsippor till sitt lilla ögonsten <3

Tack tack mommor ! <3


Kvällsbilder :





Aja mina underbara nu ska jag ta och fixa Isolde för läggdags och så ska jag ta mig en macka och softa framför tvn eller datorn :P

Ha en underbar dag <3


Kommentarer

Postat av: Isabelle

Vart köpte du den vita tröjan ?

2011-04-28 @ 21:50:33
URL: http://iisabellebstedt.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback