> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

YES

Kommentarer (0)

2011-04-05 @ 14:39:01

Hej hej mina små monster !

Hur står det till hos er ? Här är det bra. Eller jag har lite ont idag faktist. Jag tror att jag överansträngde mig för mycket igår. Igår så hämtade jag och mamma Isolde från sin dagis och efter det tog vi en promenad och sedan så tog vi en middag på Kärras Restaurang. Jag tog en plankstek med pepparsås och bea .. det var inte gott måste jag säga ! BLÄ!!
Mamma tog en fläskfilé med currysås, jordnötter, banan m.m. Och den tror jag var okej :P Jag ringde min lillebror också så han kom förbi efter skolan och han tog pasta med en massa skaldjur i =) Den såg jätte god ut !
Efter att vi hade ätit så passade mamma Isolde och så passade jag på att åka in till stan snabbt och så köpte jag en mössa och två par vantar till Isolde.. hennes vantar försvinner hela tiden :O

Bilder från igår:

Provar sin mössa och vantar haha <3

Mamma och Isolde <3

Pussar mommor HELA TIDEN. Men med sin mamma är hon allt snål med pussar =(

Puss ? Hallå ?! :( haha

Äter bifftomat .. nam nam!

Äter kiwi.. Isolde är allt en nyttig bebis <3


Idag :

Idag så var jag så duktig och klädde på Isolde på morgonen och lämnade henne på dagis klockan 9. Min duktiga älskling jobbade nämligen till 3 på morgonen inatt så jag tyckte synd om honom han sov så sött och gott så jag kunde inte med och väcka honom . Nu har jag iförsig lite ont och så men mamma och min syster är två små änglar så dem ska hämta Isolde från sin dagis och lämna henne här hos mig <3 Tack mina änglar <3

Juste jag kunde inte motstå dessa :



Så jag klickade hem dem :D Nu ska jag ta det lugnt med shoppandet. Jag ska inte shoppa något förens jag kan köpa min nya BH och det vill säga om 3veckor ungefär. Om 2dagar är det återbesök till doktor Fredrik Gewalli och jag längtar verkligen ! Jag hoppas att allt är bra och att det läker fint =)

Ska ta det lugnt med lyftandet och sånt.. glömmer av det ibland att jag inte får lyfta. Risken att få infektion innuti är större när jag håller på så här så .. AJA BAJA på mig ! Skärpning Camilla !

Nu ska jag ta och äta spaghetti med köttfärsås och parmesan ost på ! Nam nam !

Ha det underbart och sura inte ute i regnet <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback