> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Torsdag

Kommentarer (0)

2011-04-07 @ 14:35:35


Hej hej mina älskade små sötnosar!


 

 C - Åh jag är rädd att det har hänt något !
R- Du har fått massa med grejer i dina bröst det är inte konstigt att du har ont !
C- Ahh det är sant 8-)

Läkartid idag 17:30 Kontroll efter operationen.. wish me good luck! =/


Hur står det till hos er era sötnosar ? Här är det helt okej . Har ont idag igen =/ Jag tror att jag gjorde en fel rörelse så nu har jag väldigt ont i min högra bröst muskel =( Buuu ! Så jag har i princip bara legat här och sovit. Min underbara Ricky lämnade Isolde på dagis och när han kom hem så fick jag frukost av honom <3 Usch .. känner mig som en dålig flickvänn när jag bara ligger här och latar mig medans min älskling får göra en massa och så är han själv förkyld min stackars pojke =( Vänta tills jag blir bra igen då är det din tur att bli bortskämd.

Igår så fick jag jätte mycket hjälp av min kära syster =) Hon hjälpte mig och lämna Isolde på dagis och sedan så bjöd hon på frukost hemma hos sig =) Sedan så gick jag hem för att sova liten och så hämtade hon Isolde och lämnade henne hos mig .. Tack min kära <3
Och idag så ska hon hämta Isolde från dagiset och så ska hon passa henne medans jag är hos läkaren =)
Snäll du är :) Är glad att jag har en sån hjälpsam och härlig familj <3 Är glad att jag och min syster har hittat till varandra igen .. du är det finaste och vackraste som finns och jag har saknat dig jätte mycket ! Är glad att vi bor nära varandra och att jag kan räkna med dig. Jag hoppas att du vet att du kan räkna med mig oxå <3

Bilder från igår:


Osocial nr 1

Osocial nr 2

Busan!<3




Must to have :









Allt kommer från Ed hardy .. mkt fint måste jag säga ! Hade lätt beställt alla om jag hade haft pengar hehe :D

Får hoppas på att jag vinner på lotto eller något ;)

Juste ni ska få en önskelista inför Isoldes 2-årsdag på beställning =) Mina nära och kära läser min blogg så här har ni (PS komihåg att desto mer presenter desto mer kärlek) HAHA SKOJAR !

Ni får önskelistan till ikväll !

Ha en underbar dag mina underbara och var glada <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback